Navigate Up
Sign In
 

Знаете ли, че...

12.01.2012

Цинкът подсилва имунитета

Редовният прием на цинк в препоръчваната дневна доза от 15 мг подсилва имунитета срещу простуда и грип през есенно-зимния период.

01.04.2011

Погрижете се за Вашата естествена красота и здраве с Калмацин Форте

 

Калмацин Форте осигурява нужните за здравето и красотата калций, магнезий, цинк и витамин D.

22.02.2011

5 Съвета за силна имунна система

Постигането на силна защита срещу болестите е по-лесно

отколкото си мислехте.

02.12.2010

Мета-анализ показва ползите за сърцето от приема на витамин С

Дневният прием на витамин С може да понижи нивото на LDL (лош) холестерол с 5% и следователно понижава рисковите фактори за сърдечносъдовите заболявания, се казва в нов мета-анализ.

24.11.2010

Omega-3 киселината DHA показва обещаващи резултати срещу екзема

Приемът на omega-3 мастната докозахексаенова киселина (DHA) може да облекчи симптомите на екзема, според резултатите от ново проучване.

03.11.2010

Бета-каротинът ефективно защитава срещу слънчево изгаряне: мета-анализ

Приемът на бета-каротин може да предпази от слънчево изгаряне и при по-продължителен прием се постига по-силна защита, се казва в нов мета-анализ.

10.07.2010

Магнезият намалява образуването на камъни в жлъчката

Увеличеният прием на магнезий чрез хранителни добавки може да намали риска от формиране на камъни в жлъчката, според ново проучване, проведено в САЩ.

01.08.2009

Мултивитамини и минерали подпомагат мозъчните функции при децата

Дневният прием на мултивитамини и минерали може да подобри мозъчните функции при децата, се казва в ново проучване направено от Британски и Австралийски изследователи. Установено е, че дванадесет седмичен прием на витамини и минерали повишава вниманието при децата, съгласно публикуваните резултати в Тhe British Journal of Nutrition.

1 - 8

Бързи връзки

Знаете ли, че...

Мета-анализ показва ползите за сърцето от приема на витамин С

Дневният прием на витамин С може да понижи нивото на LDL (лош) холестерол с 5% и следователно понижава рисковите фактори за сърдечносъдовите заболявания, се казва в нов мета-анализ.