Multivitaminy a minerály pomáhají mozkové činnosti dětí
Denní podávání multivitaminů a minerálních látek může zlepšovat mozkové funkce dětí. To napovídají výsledky nové studie, provedené britskými a australskými vědci. Bylo zjištěno, že dvanáct týdnů podávání vitaminů a minerálů dětem zvýšilo podle výsledků publikovaných v British Journal of Nutrition jejich skóre pozornosti.