Média

Walmark

Vo všetkých záležitostiach týkajúcich sa vzťahov s médiami kontaktujte prosím personálnu riaditeľku Ilonu Urbanovú, tel.: +420 558 301 291

Rýchle odkazy

Viete, že...

Multivitamíny a minerály pomáhajú mozgovej činnosti detí

Denné podávanie multivitamínov a minerálnych látok môže zlepšovať mozgové funkcie detí. To naznačujú  výsledky novej štúdie   britských a austrálskych vedcov. Zistilo sa, že dvanásť týždňov podávania  vitamínov a minerálov deťom  zvýšilo podľa výsledkov publikovaných v British Journal of Nutrition ich skóre pozornosti.